Organiserat kaos

Exjobb, Måsten

Här ser ni min vy just nu – organiserat kaos bland böcker, papper och dator. Satt mig på favoritplatsen i köket för att få lite ro samtidigt som jag ska försöka dyka ner i kommunikationsteorier och fiskbensdiagram…

Jag har ju egentligen lämnat plugget bakom mig sen länge, men ett envetet exjobb förföljer mig dag ut och dag in. Så idag är det en exjobbs-skrivar-dag.

Och det passar ju egentligen bra när det är en halvtråkig söndag med mulet väder och där det enda som står på schemat idag är tvättstugan kl. 14.

Nu har jag laddat med en stor kopp kaffe med mjölk och alla böcker ligger framme, nu finns ingen återvändo – wish me luck!

Kommentera

