Sockar för frusna fossingar

Allmänt, Saker jag gillar

När jag kom hem till mamma och pappa igår så låg dessa sockorna på ena sängen i gästrummet.

”Det är till dina frusna fötter”, sa mamma (jag tycker mamma och pappa har det kallt hemma).

Jag har världens finaste mamma. Som tänker på mig och mina fötter. Hon hade köpt dem på Change tydligen. De ser ut som små ballerinor på fötterna och så har de sockiplast-liknande gummipluppar under fötterna, så jag halkar inte runt här på parkettgolvet som vår gamle hund brukade göra. Kanske inte världens finaste strumpor, men lagom varma och väldigt mjuka.

Sockar från Change

Och mina fossingar är inte lika frusna som de brukar vara.

Kommentera

