Hörlurar som heter duga

Allmänt, Jobb, Saker jag gillar

I öppna landskap så blir det ju rätt mycket ljud ibland. Telefonsamtal, prat, flams, snabbmöten över skrivbordskanterna… Jag hade ett par gamla hörlurar som var ok. Men efter diskussion med en kollega om detta, så kom han med dessa några dagar senare. Då hade han fixat ett par till mig också! Snäll kollega, eller hur?! 😀

Ljudisolering

Dessutom fick jag låna hans externa hårddisk och få in lite ny (eller gammal ;-)) musik i min repertoar. Så nu sitter jag på jobbet med nya, fina lurar som stänger ute allt annat än musiken jag lyssnar på. Härligt!

Kommentera

