Julvädret på hallandsåsen

Allmänt, Avkoppling

Vilken härlig dan-före-dopparedan.

Lite sovmorgon, långdusch, kaffe och clementin och läsa bloggar på morgonkvisten. Packa det sista. Fundera på vad man kommer glömma i år (hittills har jag bara kommit på att jag glömt min klocka).

Pallra mig ner till bilen med mina 7 kollin (jag vet, jag är hopplös!) och så sätta mig i bilen på väg hem till föräldrarna. Pojkvännen pussade jag hejdå och sa God Jul till imorse.

Julvädret är ju lite sådär, milt sagt. Och milt är det, 7 hela grader stod termometern på. Och på hallandsåsen såg jag så här mycket:

In i dimman...

Över jul önskade jag att jag bodde i Norrland, så man i alla fall kunde få en vit jul.

Jag har nog inte riktigt förstått ännu att jag faktiskt är ledig nu i fyra dagar till. Helt underbart. Ska läsa böcker, vila, blogga, kolla tv i myskläder, gå promenader och bara njuta av att göra ingenting. Det är välbehövligt kan jag säga! Jag hoppas ni gör detsamma och tar hand om nära och kära ❤

Kommentera

