Träna bort julmaten

Allmänt, Träning & hälsa, Uncategorized, Vardagsbestyr

I morse/förmiddags körde jag och min syster ett pass på gymmet. Jag har varit förkyld nu i några veckor, så det var riktigt skönt att komma igång lite! Alltid kul att gå till gymmet ihop också, då pressar man sig lite extra – kan ju inte vara sämre än lillsyrran liksom! 😉

Och man känner sig lite stinn efter all julmat, så det kändes bra att träna bort den.

I eftermiddags bar det sen av hemåt till Skåne.

Pappa skrockade: ”Höhö, det känns som om du ska flytta hemifrån… IGEN…!” och syftade på mina nio kollin till bagage (här syns bara åtta, den megastora resväskan jag fick i julklapp saknas…).

Jag förstår inte vad uttrycket "travel light" betyder... 😉

Nu har jag och mina nio kollin tagit oss ända hem och även packat upp.

Även om det är underbart att vara hemma hos föräldrarna och hälsa på och bli bortskämd till MAX, så är det ändå skönast att komma hem hem. Sin egen soffa, sin egen säng…

Kommentera

