Ny familjemedlem?!

Saker jag gillar

I förmiddags var vi och tittade på en potentiell ny familjemedlem.

Mjau! Får jag flytta hem till er? 😉

Har ni sett något så bedårande? Jag smälte där jag satt på golvet i uterummet hos uppfödaren och hade tre, eller fem, eller sju (!) dunbollar krälandes på mig. Nafsade mig i fötterna. Lekte med fransarna i min halsduk. Rev mig på armen. Lade sig i knäet och spann något kolossalt.

Flyttar någon av dem in hos oss? Ja, vi får se… 😉 Fortsättning följer…

 

Kommentera

