Dagens effektiva

Allmänt

När man är hemma sjuk och på bättringsvägen så finns det ju en chans att man kan få lite saker gjorda. Jag känner att jag fått checkat av en del saker på min To-Do list idag, mellan snörvlingar och tv-tittande.

Idag har jag…

  • Klickat hem en klänning och en topp från H&M (med 5o kr rabattcheck).
  • Avbeställt tidningen Amelia. Jag har flera på hög och hinner inte läsa den tyvärr. Får bli lösnummer från och med nu istället.
  • Bokat in tid för manikyr, som jag fick presentkort på av min pojkvän i julas. Jag bokade hos en nagelteknologelev och får då 2 ggr på mitt presenkort istället för en gång, super!
  • Bokat ny tid hos optikern så jag kan få nya endagslinser innan skidresan om några veckor.
  • Avbokat kvällens ridlektion på grund av att jag är krasslig.
  • Vikt tre maskiner tvätt.
  • Målat naglarna så de är fina inför jobbet imorgon.
Kommentera

