Tulpanos

Exjobb, Inredning, Saker jag gillar

Det var ju tur att jag inte köpte tulpaner på ICA igår – för gårdagens middagsgäster kom minsann med en jättefin bukett!

Vårig bukett 🙂

 

Nu blir det ett exjobbsrace för mig här på förmiddagen, samtidigt som vi ska tvätta. Om jag kör exjobbsskrivning i samma tempo som täten kör vasaloppet så borde jag ju vara klar på ett kick – eller hur?! 😉

Nu ska jag köra hårt i några timmar för att sen i eftermiddag åka till några vänner och gå promenad och husrenovera.

Wish me luck & ha en fin söndag!

Kommentera

