Fotokurs!

Foto, Jobb

Jag ær på fotokurs – i Danmark, som ni kanske ser på bokstæverna i det hær inlægget.

Jag har lært mig jættemycket och vill bara sitta och photoshoppa hela kvællen och fixa till alla fina bilder vi tagit! Vi har lært oss vitbalans, slutartid, blændare, redigering och bildbehandling i photoshop CS5, ISO samt komposition.

Nær jag fixat till några bilder så kan jag visa dem (just nu ær de brænda på en cd och på væg hem med en snæll kollega, som tar med min kamera och utrustning tillbaka till Sverige då jag stannar kvar i Køpenhamn och invæntar mitt flyg ikvæll). Nu gæller det bara att hålla fotograferandet vi liv. Det ær verkligen en færskvara om man inte gør det regelbundet. Perfekt att åka på semester nu då, kommer satsa på att ta många fina bilder!

Kommentera

