Resklar

Uncategorized

Nu sitter jag på tåget till en kurs i Danmark. Sitter och funderar på om jag har glömt något i min packning inför fjällresan ikväll. Jag har fått begränsa min packning så plattång var det inte fråga om att få ner i väskan. Men jag tänker att en mössa avhjälper det problemet under veckan 😉
Sedan kommer man ju leva i underställ och tjocka sockar.
Åh, vad jag hoppas på strålande sol och kallt och fint väder! Får se hur mycket bloggat det blir, kanske tar lite bloggsemester också 🙂

Nu ska jag äta min medhavda frukost och sen ta en tupplur, bara en timmes tågresa kvar…

Kommentera

