Tulpaner enda påskpyntet

Allmänt, Exjobb, Inredning

Ja, inte en endaste kyckling har kommit över tröskeln till vår lägenhet. Vi hade inget sen innan och har inte hunnit köpa något heller. Även om det finns mycket fint modernt påskpynt nu som jag gärna skulle vilja ha! Får bli inköp till nästa påsk istället.

Tulpaner köpte jag i alla fall igår och tycker de är riktigt fina och våriga i färgerna!

Och nu har det blivit lite vårväder också – från snöstorm (?) i morse till blå himmel, fem grader och sol! Jag kommer nog inte komma ut något idag dock, för jag kör stenhårt race vid datorn och fördjupar mig i innehållsanalyser och hur jag bäst ska analysera mina intervjuer… Träningen skippas också idag till förmån för mitt examensarbete; lika bra att köra på när ångan ändå är uppe!

Kommentera

