Lexingtonstil & vardagslyx

Mode, Uncategorized, Vardagslyx

Igår vardagslyxade jag med ansiktsbehandling efter jobbet. Åh, det är verkligen vardagslyx. Och 325 kr för en timme är ju ingenting! Ansiktsmassagen är gudomlig. Och så att få ögonbrynen plockade, gud vad jag brukar bortprioritera det! Men det fixar de så bra. Och så när man är klar och får ett vinglas med citronvatten för att piggna till, den känslan när man är helt groggy är jätteskön!

Slänger in en bild på en outfit från i veckan, lite lexington-stil som jag tycker så fint på våren. Vårkläder är nog mina favoritkläder tror jag 🙂

Skjorta: Tommy Hilfiger, Chinos: Saint Tropez, Loafers: Esprit, Bälte: Zoul/MQ.

Kommentera

