Kvällsjobb & lite ny energi

Allmänt, Exjobb, Uncategorized

Nu blir det lite kvällsjobb i soffan. Så blir det när man skolkar från jobbet och kör exjobb andra dagar. Är helt sjukt trött, men ska försöka hålla ögonen öppna och bara ta tag i det värsta. Toppen av isberget liksom.

Jag fick iaf lite ny energi idag då jag gick igenom exjobbet med min handledare på företaget som diggade min modell och det kändes allmänt positivt 🙂 Lovely! Då är man kanske inte helt ute och cyklar ändå 😛

Åh, jag är så sugen på att shoppa! (på tal om något helt annat) Jag vill ha en klänning till semestern, en sån där ni vet som är perfekt att ta på sig en kväll då man ska ut och äta med sin pojkvän i en liten italiensk semesterby på en underbart romantisk restaurang 🙂 precis en sån är jag ute efter.

Kommentera

