Aprilväder & nästan färdig

Allmänt, Exjobb

Det är ju riktigt aprilväder här i skåne, fast det är maj. Typ storm, ösregn och nu blåst och sol och moln! Alla årstider på en dag, bara snön som fattas 😉 Får hoppas värmen kommer snart. Annars finns säkert värmen i Italien dit vi beger oss om tre veckor – ska bli helt underbart med semester!

Idag har jag fått färdigskrivet alla de väsentliga delarna till exjobbet! Det firas med att äta middag hos en kompis och se film och proppa i mig lösgodis. Nu väntar bara genomläsning några hundra gånger och att se till så att de som läser den även förstår den röda tråden…Åh, vad det ska bli skönt när det är här helt över.

Jag l.ä.n.g.t.a.r.

3 reaktioner på ”Aprilväder & nästan färdig

  1. Förstår du att du snart är klar och aldrig mer (förrän du kommer på att du vill utvecklas och börjar läsa nåt nytt…) kommer ha det hängande över dig?! Att du är fri, när du ”arbetat klart”! Jag har också en dryg månad kvar… TOTALT, men bara två veckor, herregud vad mycket jag ska hinna klart med innan dess! Men HIMLEN när det är klart! LÄNGTAR!!!!

  2. Ja jag förstår att ni väntar. Rätt om det är mysigt så får man ju offra endel och planera lite mer 🙂 Min sambo fick tjata tre år innan vi köpte hund 😉

    Förstår att det känns skönt att ex-jobbet snart är i hamn 🙂
    Ha en härlig söndag!!

Kommentera

