Onyttigheter & sånt

Allmänt, Exjobb, Mat, Träning & hälsa

När man jobbar och exjobbar mycket så kan man lätt komma ur fas när det gäller t.ex. mat. Oftast är vi väldigt duktiga men när min bättre hälft inte är hemma så är det lätt att slarva.

Idag till lunch hade jag magkatarr och kunde inte äta nåt mastigt i restaurangen. Så detta blev min lunch:

Risifrutti, smoothie och energy bar blev dagens lunch

Kom iväg sent från jobbet, skulle hem och ha Skype-date med bästa vännen i Norge. Och på vägen hem insåg jag att jag orkar verkligen inte laga mat… Så jag svängde inom McDonald’s. Kön till McDriven var sjuuukt lång, så jag tänkte smart och gick in. Där stod jag bara i kö i 35 minuter för att få min efterlängtade Quarter Pounder Cheese & Co med Coca Cola Zero. Men gott var det!

Och just ja, däremellan var det onsdagsfika på jobbet med rulltårta och vetelängder… 😉

Om två veckor, efter exjobbsredovisning och semestervecka, så börjar Josefine’s komma-i-form-igen-träning på allvar! Pepp!

2 reaktioner på ”Onyttigheter & sånt

    1. Jag har pluggat informationsteknik med inriktning information & kommunikation, och nu några år efter plugget slutför jag mitt exjobb så jag får ut min examen 🙂

Kommentera

