Onyttigheter & dagen efter

Allmänt, Mat, Träning & hälsa, Vardagsbestyr

Ja, jag måste erkänna att jag är lite dagen-efter idag. Jag Det var liite tufft att vara alert på möte idag mellan 9 och 13 efter gårdagskvällen. Tur att de jag hade möte med var i samma sits! Jag som alltid brukar ta det så lugnt hade så trevligt så det blev både vin och en del drinkar. Och trots det så kommer jag hem med en oanvänd drinkbiljett i bakfickan på jeansen…! Ja, så kan det gå.

Lite trötter så här dagen-efter:

Och jag kan inte riktigt äta när jag mår lite halvkasst, så idag har jag levt på vatten och sen en muffins. Lite yoghurt i morse på hotellet fick jag också ner men that’s it. Men nu på kvällskvisten kom aptiten tillbaka och då fick det bli en kebabrulle (det är nyttiga veckan det här, inser ni va? Och detta äts av tjejen som för ett halvår sen inte kunde äta något sånt här onyttigt utan att först tränat ett ordentligt träningspass!). Förfallet är totalt 😉

Alltså tror de att man äter så här mycket?!

Hoppas ni alla har en skön fredagskväll! 🙂

Kommentera

