Sista helgen & glasspaus

Avkoppling, Mat, Saker jag gillar, Vardagsbestyr

Nu är det förhoppningsvis sista exjobbshelgen, och sen lovar jag att jag ska sluta tjata om detta. S.i.s.t.a! Helt underbart härligt!

Men jag känner också att jag går verkligen på sparlåga nu. Jag har ju skickat in arbetet, räcker inte det? Nej, nu är det presentation, redovisningsförberedelser och opponentrapport att gå igenom. Pust. Motivationen och energinivån är väl inte på topp så att säga. Men snart så är det klart! På onsdag är dagen D.

Mitt i allt detta så kände jag mig förtjänt av en glasspaus så vi tog en promenad ner till stranden och njöt av solen ett tag. Sommaren i Sverige alltså, kan det bli bättre? 🙂

Sommarens första glass!

Tänk att man har 5 min promenad till det här!

Kommentera

