Soligt & söndag

Allmänt, Exjobb

I eftermiddags åkte linser och solglasögon på, jag svidade om till bikini för första gången i år och intog en stol på balkongen – jag och rapporten jag ska opponera på. Inte helt fel sätt att sitta och läsa en rapport på! Jag tog ordentligt med solkräm (något har man ju lärt sig genom åren) och det var nog tur det för solen gassade rejält.

Först kändes det hopplöst med läsandet, jag tyckte inte jag hittade något konkret att anmärka på i rapporten och jag hittade mest stavfel och meningsbyggnadsfel (!). Men så läste jag den en gång till och helt plötsligt kom de snillerika funderingarna fram från ingenstans och jag fick faktiskt till riktigt bra och relevanta frågor och funderingar! Tjohoo. Ibland har man flyt.

Ikväll blir det att gå igenom min egen presentation och äta sen middag när min pojkvän kommer hem (spagetti och köttfärssås a´la Josefine – gäller ju att ladda upp för Italien om en vecka!).

Hoppas ni får en härlig söndagskväll! ❤

Kommentera

