Bloggsemester & post ex-jobb

Avkoppling, Exjobb, Resa, Saker jag gillar

Ja, vilka dagar! Examensarbetet är redovisat, jag har inte förstått det utan befinner mig i någon sorts post-exjobbsbubbla och idag har jag stuvat om lite enligt examinatorns rekommendationer och skickat in för gott. I still cannot believe it.Det kommer nog ta några dagar att sjunka in – att jag faktiskt är klar med min C-uppsats! 🙂 Efter nästan 6 år är den inlämnad och klar.

För att fira så åker vi på semester till Italien. Och så tar jag lite bloggsemester. Vi ska åka på utflykter, jag ska läsa massa böcker (som inte är vetenskapliga!) och dricka gott, italienskt vin. Sola, bada och koppla av. Jag kanske skickar ett blogginlägg från en terrass någonstans med utsikt över hamnen och med ett glas rosé i handen 😉

CIAO!

2 reaktioner på ”Bloggsemester & post ex-jobb

  1. Hurra va du e bra! Nu förtjänar du en fantastisk semester tycker jag. Tack för gratulationen. Alva hälsar och säger ”taataa” (precis lärt sig säga tacktack). Ha en underbar semester!

Kommentera

