Arg på jobbet & idag är det en ny dag

Frustration, Jobb, Karriär

Igår var jag superirriterad när jag kom hem från jobbet. Löprundan tog inte bort allt. Istället gick det ut över F, förlåt för det. Ibland tänker jag att jag bara är känslig. Och att man får tåla skitjobb och oengagemang från andra och ostruktur. Det är inget att bli irriterad och gnällig och frustrerad över. Men så tänker jag att jag är inte känslig och jag  blir så irriterad så jag nästan dör.

Men idag var det en ny dag. Jag började den med sovmorgon och att åka sent till jobbet. Sen så hade jag en timmes massage. Jag tar alltid kaffet vid skrivbordet men idag direkt efter lunchen passade jag på att sitta en kvart med kollegorna från grannavdelningen. Och på em läste jag mejl i lugn och ro och gjorde en presentation. Så idag var en bra dag. Och en slapp dag. Jag har inte slappat så mycket på jobbet på länge. Fortfarande lite irriterad, men i det stora hela mycket gladare 🙂

Kommentera

