Butterflies & ridning i dagarna fyra

Hästar & ridning, Mode, Uncategorized

Hittade några bilder i mobilen från tidigare i veckan på en ny sjal som blev ett minne från Sorrento. Den ser ganska lyxig ut men kostade bara 5 euro. Som hittat! Och det verkar ju som om fjärilar är ganska ”hett” just nu? Fin är den i alla fall tycker jag!

Ikväll och varje kväll i tre dagar till så ska jag på ridläger. Det är inte ridläger som det var när man var liten och åkte iväg med fullpackad resväska och mängder av fjärilar i magen för att spendera en vecka ute på landet med likasinnade tjejer och få pyssla och borsta med hästarna dygnet runt. Nej, nu är man vuxen och här sover man inte över utan det är några timmar på eftermiddagen/kvällen. Totalt 8 ridpass och på onsdag kväll efter sista passet vet jag faktiskt inte om jag kommer kunna röra mig. Men det ska bli så kul! Att få göra det man tycker bäst om tillsammans med andra som har samma intresse. Så man kan prata hästar i fyra dagar och ingen ber en att sluta. Och så kan man stå och borsta och pyssla lite extra länge, precis som när man var liten. Jag ska försöka ta lite fina bilder från mina stalldagar!

Kommentera

