Köksinredning & höst?

Inredning, Vardagsbestyr

Vi ändrade om lite snabbt i en hörna i köket ikväll. Vi hade en rullvagn från IKEA, som jag tidigare vitmålat underredet och lackat ovansidan på. Vi hade ganska mycket ”stök” därunder, som man såg, så jag kom på att sy ett tyg för. Tyget är inte helt upplagt och klart ännu, därav den skeva nederkanten. Vi bytte ut en gammal tavla mot en ny tavellist och så kom kokböckerna fram och fick visa upp sig lite 🙂 Jag tycker att det jättefint! Kul att ändra om, även om det bara är lite granna.

 

Min undran för dagen är om det är höst idag?! Har sommaren tagit semester? Vad hände? Jag och kollegan powerwalkade 6 km på lunchen och det var INTE varmt!! Sommaren – kom!

Nu har jag skype-date med bästa vännen i Norge!

Kommentera

