Semestersug & sommaren

Allmänt, Jobb, Stress, Vardagsbestyr

Jag har ett otroligt sug efter semester nu. Min kropp skriker efter semester! Jag är trött. Sömnig. Orolig i kroppen. Lite småstressad. Åh, jag vill bara vara ledig! Jag fick ju lite försmak nu i huset på landet och det var såå skönt.

Jag har jobbat idag när jag kom hem också. Ligger massor efter med saker som jag prioriterat bort på jobbet i våras pga. mitt exjobb och nu måste de vara klara till hösten. Och hösten kommer fort när jag själv inte är tillbaka efter semestern förrän i slutet av augusti… Så nu är det två veckors intensivt jobbrace innan tre veckors semester.

Nedräkning!

Kommentera

