Powerwalk & så lite shopping i värmen

Mode, Träning & hälsa, Uncategorized

Igår blev det en lång powerwalk på 7 km i värmen i bra tempo. Det känns i skinkorna idag kan jag säga 😉 Härligt, härligt var det i alla fall!

Utsikt från en powerwalk 🙂

Idag tog jag en shoppingrunda inne på ett svalt köpcentrum istället. Smart drag när alla andra åkte och kvällsbadade.

Inne på Bodyshop köpte jag Body Mist, som är lite lättare än parfym. Precis vad jag var ute efter. Såå många goda dofter så jag kunde inte bestämma mig, så det fick bli två stycken! Eftersom jag stod där och velade ett tag så hann jag prata en del fram och tillbaka med hon som jobbade där. Det var ett bra drag. Jag fick med mig massa prover hem för att testa – me like!

På Sisters gjorde jag ett finfint klänningsköp, en Hilfiger-klänning för halva priset. Som dessutom kommer passa perfekt på en bröllopsfest i slutet av september. Skönt att ha det bekymmret avklarat så långt i förväg. Klänningen är marinblå med ganska hög ringning framtill och v-ringad baktill med lite volang, och så en synlig dragkejda i ryggen. Midjan snörar man åt med ett band i samma tyg. Ser kanske inte mycket ut för världen så här på en galge men den satt jättefint på 🙂

 

3 reaktioner på ”Powerwalk & så lite shopping i värmen

  1. Blev glad av att läsa denna kommentar i förrgår, var så osäker på många sagt att de är så stora och jag tagit min vanliga storlek, men åh, nu känns det bra igen – kör på min vanliga för den under är aldrig rätt, däremot den över vid få tillfällen, så ja, det blir säkert bra! Grymt snygga är de 😀

    Kramar

    1. Ja, de är grymt snygga! Jag hoppas dina passar nu. De är rejäla i storleken, men jag tycker de förra satt bra som sagt. Nu hoppas vi de dyker upp snart på posten… 🙂

Kommentera

