Inredningsinspiration & träning framför OS

Träning & hälsa, Utmaning

Igår surfade jag runt på Village´s hemsida, de har så mycket fint tycker jag!

Här är lite som gärna skulle få flytta hem till mig:

Efter jobbet idag hade jag tänkt ge mig ut på en löprunda men vädret var inte det bästa, så det blev styrketräning framför OS istället. Så fram med yogamattan och hantlarna och så zappade jag lyckligtvis fram till reprisen av fälttävlan – perfekt för en hästälskare som jag! Det gjorde det mycket roligare att ta sig igenom träningspasset. 🙂 Måste säga att jag har ganska mycket disciplin när jag tränar styrka på egen hand. Jag kör alla set, utan fusk. Jag pratar för mig själv och stönar när det är jobbigt. Och jag kör alltid minst den tid jag satt att jag ska träna. Nu känns det som om jag kan komma igång med träningen igen!

2 reaktioner på ”Inredningsinspiration & träning framför OS

Kommentera

