Ny flytväst & lite så

Allmänt, Saker jag gillar

Nätt, smidig och diskret. En sån flytväst letade jag efter. Och köpte. Visst är den fin? Jag visste ungefär vad jag ville ha, för F har en liknande, men ändå. Nu slipper jag svettas ihjäl i en traditionell seglarväst. Nu är fint seglarväder det enda som fattas!

Redo för havet!

 

5 reaktioner på ”Ny flytväst & lite så

    1. Hihi, ja den kan faktiskt det! Så fort man når vattnet så blåser den upp en stor gul ballong bakom nacken så man flyter bra 🙂 Att den funkar kollas med en patron som sitter i den. Smidigt!

  1. Shit va snygg! Vart hittade du den? Vi vill gärna bli med båt framöver & den där var toppensnygg! Förresten: kom förbi oss på er roadtripp! Vet att det är lite crazy, men jag tror vi skulle ha trevligt tillsammans! 😉

    1. Jag köpte den i en seglarbutik i Råå utanför Helsingborg. Märket är Baltic och är ett känt märke så den finns nog på många ställen.
      Jag tror också vi skulle ha trevligt tillsammans! Vi vet inte hur lång Uppsalatrippen blir ännu, så kanske tittar förbi – tack för inbjudan! 🙂

Kommentera

