Huvudvärk & heja Rolf-Göran!

Avkoppling, Hästar & ridning, Träning & hälsa, Vardagsbestyr

Dagen började med huvudvärk. Det är ju första semesterdagen och jag kopplar av så den kom som ett paket på posten.

Trotsade dock huvudvärken och åkte till Väla för att köpa några saker inför semestern. Shorts på 70% rea, vita basic-toppar och sen två nya bh-sets på Change. Change är min absoluta favoritaffär när det gäller underkläder – jag handlar alla bh’s där. Superbra personal som kollar allt i minsta detalj och som dessutom är ärlig. ”Nej, den där sitter inte alls snyggt på dig”. ”Men gud vilken klyfta, den sitter jättefint!”. Jag gillar ärliga kommentarer från butiksbiträden, det ger trovärdighet.

Från underkläder till ridsport: Heja Rolf-Göran Bengtsson! Han rider så snyggt alltså. Det ser så lätt ut, som det ska vara. Inga flaxande händer eller skänklar, snyggt och prydligt. Min förebild inom ridsporten. Jag får tänka på hans fina ridstil när jag nu kommit in på Hoppspecialen till hösten. Heja Roffe!

F storstädar och här sitter jag och kollar ridsport och dricker kaffe. Bra arbetsfördelning, va? 😉

Kommentera

