Ljusa Primeboots & I love them!

Kärlek<3, Mode, Saker jag gillar, Uncategorized

När vi hade gjort lite ärenden idag så pep det till i min mobil på vägen hem och det var sms från Hemköp där det stod att stövlarna jag beställt kunde hämtas! Så vi svängde snabbt inom där och hämtade ut mina guldklimpar 😉

Jag älskar dem! Superfin färg, snygga detaljer, bekväma och rejäla. Love, love, love. Tänk att man kan bli kär i ett par stövlar?! 🙂

2 reaktioner på ”Ljusa Primeboots & I love them!

    1. 😀
      Jag tycker de är bra i storleken. Lägger troligen i en sula om jag har tunna strumpor i, t.ex. strumpbyxor, för då lär de säkert bli lite mer luft. På längden är de perfekta, något breda kanske men jag har breda fötter så jag tycker de är bra! Kram!

Kommentera

