Semesterlektyr & redo för segelsemester

Allmänt, Avkoppling

Jag införskaffade lite semesterlektyr idag – tre deckare tänkte jag plöja igenom nästa vecka på segelbåten. Får se om jag hinner/orkar läsa så mycket? Jag har en förmåga att sträckläsa just deckare så det ska nog gå fint 🙂

Den ena kommer från Akademibokhandelns bokklubb som jag är med i, de andra två är pockets jag köpte.

4 reaktioner på ”Semesterlektyr & redo för segelsemester

  1. Jag ska kolla in Hunter också, för fler har tipsat om dom, men det blir nog ett par svarta Ilse Jacobsen till hösten ändå. Trevlig läsning och ha det gott på segelsemestern!

Kommentera

