En sån där anti-dag &

Allmänt, Frustration

Idag har jag en sån där anti-dag. Jag har gråtit för ingenting. Jag har varit snäsig och grinig utan anledning. Jag har funderat och ältat saker och tyckt synd om mig själv. Jag har känt mig så himla ensam idag på något sätt. Allt har varit fel. Jag gick ut på en powerwalk i en timme innan lunch, men inte ens det hjälpte – det som annars brukar vara rätta medicinen!

Efter lunch och dusch blev det lite bättre, men jag var fortfarande seg. Och jag orkade knappt ens umgås med F. Innan middagen satte vi på ett avsnitt av ”Hart of Dixie” – feelgood på hög nivå och jag älskade den! Längtar tills nästa avsnitt. Det fick mig på lite bättre humör i alla fall 🙂

Nu är F ute och roar sig ett par timmar och jag sitter här själv och tänker igen. Usch. Hatar såna här dagar.

Men imorgon är en ny dag, som jag brukar säga. Och inte vilken dag som helst, för imorgon bör det av på seglats i en hel vecka. Lite bortfall i besättningen så här dagarna inpå dock, men det ska nog ordna sig ändå!

Om mobilen funkar i skärgården så kommer kanske ett inlägg därifrån när jag tar ett glas vin i solnedgången  i aktern på båten (eller tittandes ut under filt och regnjacka, beroende på väder) 🙂

Ni som inte haft en sån där anti-dag idag – vad har ni hittat på? =)

Kommentera

