Bli ompysslad & jag kan andas!

Allmänt, Mode, Träning & hälsa, Vardagsbestyr

Efter en hel veckas förkylning ska jag nu få bli lite ompysslad av mina föräldrar över helgen. Ska bli så skönt!

Vi ska ut till sommarstugan, som ska renoveras och jag ska agera smakråd. Jag ska på trettioårskalas på landet. Och jag och pappa ska tvätta min bil (men det vet han inte om än). Pappa ska också få försenade födelsedagspresenter. En creme brulee-brännare och tillhörande skålar får han.

Det var så skönt när jag vaknade i morse – jag utbrast till F: ”Jag mår så mycket bättre nu! Jag kan andas!” Vilken känsla. Mamma sa till mig i telefon igår att ”du blir alltid så jätteförkyld när du blir förkyld…”. Ja, det skulle man ju kunna säga. På gränsen till bihålesprängning varje gång jag är förkyld och länge håller det i. Men det är ju så med mig, varför göra någonting halvdant liksom? 😉

Dagens outfit består av: Jeans (Please), vit topp (Sunshine/MQ), svart kofta (Hunky Dory), scarf med stjärnor (Cubus).

Hoppas ni får en finfin helg! (tänk att det redan är september nu till helgen…)

2 reaktioner på ”Bli ompysslad & jag kan andas!

  1. Hej hej! Snygg outfit! Skönt att du frisknat till. Tack för din kommentar förresten. Jag har inte riktigt orkat ta tag i kommentarerna denna veckan. Nu försöker vi hitta ett nytt barnfritt hem till vår katt Ellie dessutom och det är sorgligt det också. De där djuren betyder mycket för en.

    Kram och trevlig helg!

    1. Nämen gud så sorgligt! Ens djur är ju bland det käraste man har. Jag hade erbjudit mig bums att ta hand om er fina katt om jag inte blivit kattallergisk på äldre (!) dar. Gillar hon inte barn?! Hoppas ni hittar ett fint hem nära er så ni kan hälsa på henne 🙂 Kram!

Kommentera

