Tillägg till inlägget nedan & skillnad mellan män & kvinnor

Manligt vs. kvinnligt, Mode

F erbjöd sig att bär ner kassarna med gamla kläder till min bil redan igår kväll, så jag skulle slippa släppa alla själv i omgångar nu på morgonen. Snällt!

När vi står i hissen ner säger F:

”Jag tycker om när vi rensar och slänger bort allt gammalt” (han gillar det ”cleant” och inte får mycket prylar).

”Jag med”, säger jag och ler. ”Nu får jag ju en chans att fylla garderoben med massa nya kläder!”

Det var väl kanske inte direkt det svaret han hade velat ha tillbaka, haha! 😉

Kommentera

