Stillheten & jag

Uncategorized

image

Jag har varit i sommarstugan med mamma och pappa över helgen. Kossorna sa ”hej!” när vi kom.

image

Morgonen idag var en av de finaste och varmaste på hela sommaren! Och så är det 1 september. Ljuvligt! Min utsikt vid frukosten. Innan vi åkte hem stod jag på vägen och bara tittade på den rakt fram. Blundade och tog in stillheten. Det behövs för att orka en tuff jobbhöst. Ska komma ihåg det när mejlkaoset och mötesstressen kommer…

image

Huset är nu helt våran familjs, mina föräldrar har köpt ut pappas syskon och köpet blev klart i veckan. Det firade vi med att äta räkor, dricka vin och börja riva inredning 🙂

image

Frukosten – lika god som den set ut. Och i värmen. Och med utsikten. Det var en skön stressfri kortvisit.

2 reaktioner på ”Stillheten & jag

Kommentera

