Nyklippt & vacker sensommarmorgon

Allmänt, Avkoppling, Träning & hälsa

Dagen efter tema-klädsel-middagen var lite… seg. Jag var inte bakis alls, men sov dåligt som tusan så jag hade en konstig känsla i hela kroppen. Klockan sju mötte jag dock min kollega för en pw. Duktigt, va? 🙂 Det var en underbar sensommarmorgon, varmt och skönt och den här soluppgången över Öresund. Där på andra sidan skymtar Helsingborg.

Idag jobbade jag hemma och passade på att klippa mig på lunchen. Så här blev jag nyfriserad. Älskar verkligen nyklipptkänslan! Så luftigt. Så härligt. Jag känner mig mycket lättare på något vis. De slitna topparna är ett minne blott! Köpte ny olja till håret och även ett nytt torrschampo från Larsson & Lange, hoppas de är bra och funkar i mitt hår 🙂 Jag klippte lite mera lugg igen, inte mycket men lite mer. Känns mer som en frisyr nu. Jag tycker på nåt vis att lugg hör hösten till på något sätt. På sommaren är det skönt att vara fri, med värme och så. Bara kunna sätta bak i en svans. Men på hösten tycker jag det är fint. Vågade inte fullt ut igen, så det blev lite granna bara.

Ska ni göra ett höstklipp? 🙂

Klippt och klart!

Kommentera

