Första löprundan på länge & middag på stan

Kärlek<3, Träning & hälsa

Nu håller vi på att fixa oss för middag på stan 🙂 Förra veckan hade vi varit ihop i 2 1/2 år och varje halvår äter vi finmiddag ute för att liksom fira vår kärlek, och eftersom F var borta hela förra veckan så blev det idag istället. Vi tänkte gå till restaurangen där vi hade vår första dejt – lite nostalgi!

Sitter i morgonrock och ska snart börja sminka mig. Nyduschad efter en välbehövlig löprunda. Jag klarade 5 km idag, gick i två minibackar som är ruskig jobbiga (mest mentalt) men sen sprang jag resten. Ingen bra tid, men ändå, I did it. Nu ska det bara göras om varje vecka från och med nu.

Nån kanske kommer ihåg det här inlägget? Well den 15 september är… hmm… idag. Och inget av mina mål har uppnåtts. Så var det med den självdisciplinen! Men jag ger mig själv året ut istället för att deppa ihop nu. Det har varit annat som stått i vägen för intensiv löpträning. Såsom jobb, semester, sjukdom etc. Men nu jäklar ska det gå!

2 reaktioner på ”Första löprundan på länge & middag på stan

  1. Vilken mysig tradition !! Jag tycker man ska ta alla tillfällen i akt att fira lite extra i vardagen 🙂
    Själv ska jag överraska C med en hotellnatt och skaldjursfrössa på kusten nästa fredag !
    Kram

Kommentera

