Yrselbekymmer & en tripp till Halmstad

Jobb, Resa, Uncategorized

Idag styrdes kosan norrut istället för söderut då jag skulle ha möte med en leverantör. Jag är där så ofta så hon i receptionen bara vinkade förbi mig och sa: ”Du hittar”. När jag närmade mig mötesrummet vi brukar sitta i såg han jag skulle ha möte mig och vinkade. Han var upptagen med en kollega och jag mimade att ”jag sätter mig här så länge” och pekade in i rummet. Så jag dukade upp papper och kollegieblock, tuschpennor och mobiltelefon. Sen blev jag kaffesugen, gick vant ut till deras kaffeapparat, fyllde kaffe och hälsade på en annan anställd som känner igen mig. Gick tillbaka till mötesrummet, bytte några ord med en tredje anställd som jag haft lite att göra med. När personen jag ska träffa kommer ber han såklart om ursäkt att han är sen, men jag intygar honom om att det gör absolut ingenting. Jag har redan installerat mig med kaffe, loggat in på deras wifi och hälsat på diverse kollegor 🙂 Skönt med ställen där man känner sig som hemma på, fast det inte är ens hem, och där man inte behöver bli lotsad omkring. Härligt med små arbetsplaster ibland som en kontrast till ens egen!

Dubbel regnbåge 🙂 (jag vet att det är dumt att fota när man kör! ;-))

Nu tar jag ut mig i soffan med yrsel. Världen snurrar och det känns inte så bra. Jag tror soffläge är det som gäller fram till kvällens hoppträning, eller vad tror ni?! 🙂

2 reaktioner på ”Yrselbekymmer & en tripp till Halmstad

  1. Usch då, hoppas yrseln släpper fort!

    Tack så mycket för din kommentar! Det känns lite bättre nu efter några nätter med lite mer sömn och det ska jag försöka få emellanåt så inga såna här deppiga och förlamande perioder ska drabba mig igen. Inte roligt för någon av oss i familjen.

    Kramar

Kommentera

