Favoritplatsen & nu är det höst

Allmänt, Avkoppling, Vardagslyx

Jag har satt mig vid favoritplatsen i köket för en liten ”morgonsurf”. Kolla lite bloggar, kolla Facebook, surfa efter fakta till en grej på jobbet som jag aldrig hinner annars. En kaffekopp och några youghurtdoppade naturgodisar.

Man ser på träden utanför fönstret att nu är det höst. Man hör på vindarna som blåser att nu blåser hösten in med en väldans fart… jag älskar höstfärgerna och jag älskar höstluften. Och klara fina höstdagar. Bara regnet och mörkret håller sig undan! Nu på morgonen har vi tagit ner grillen och utemöblerna i källaren och rengjort allt extremt noggrant så det är fräscht och fint inför nästa grillsäsong. Längtar redan…

Dagens planer blir att kolla på ett visningshus (!) och lite shopping till F (som inte händer alltför ofta, så det är en stor grej! hihi).

6 reaktioner på ”Favoritplatsen & nu är det höst

  1. Tack så mycket! Jag är inte heller bra på att gå på loppis och fynda. Är lite kräsen med använda saker ärligt talat men det beror lite på vad för grejer det är =)

    Hoppas du haft en fin söndag!
    Kram

    1. Kommer så fort jag har en ”good hairday”! Hade det häromdagen, men då fotade jag mitt mörka hår mot svart klänning = inte bra bilder 😉 Återkommer!

Kommentera

