Jag älskar London & <3

Allmänt, Jobb, Resa

Jag hade glömt hur mycket jag älskade London innan jag kom dit igen i måndags! Helt fantastisk stad! Skulle lätt kunna flytta dit. Så fina gamla hus, bra shopping, god mat, trevliga människor…

Jag har haft en ganska tuff vecka med diverse magproblem och då är det inte lätt att sitta och vara trevlig vid middagar och teaterbesök, men jag höll masken ganska bra. Igår blev förmiddagsmötet inställt, vilket öppnade upp för lite shopping i ett soligt London.

Jag önskar att jag haft med mig systemkameran, men det hade jag ju inte. Så ni får hålla till godo med några halvbra mobilbilder. Jag shoppade snygg-sneakers för 30 pund och en blus på Dorothy Perkins, mer blev det inte men jag hade inte heller så mycket tid. Eller jo, en väska från Zara på Heathrow också!

I alla fall så har jag under de här dagarna bl.a sett Big Ben (såg Big Ben från mitt hotellfönster, lyx!), frågat en urgullig äldre man om vart närmsta busshållplats var och pratade ett tag (han började att fråga ”what can I do for you love?” när jag såg vilsen ut, är det inte underbart?), ätit god, italiensk lunch runt Christopher´s place, gått på teatern ”Jumpy”, promenerat på Carnaby street och varit vilse på en tunnelbanestation. Och däremellan har jag jobbat massvis och sprungit på möten såklart!

 

Det känns nu ännu bättre att jag och F bokat en resa till London för att fira min födelsedag i December – jag längtar redan! Tänk er julskyltning i London och på Harrods! Åh… ❤

Kommentera

