Fredagsfeeling & TGIF

Allmänt

Mina kollegor som precis gick hem frågade mina om mina planer för kvällen. Jag svarade:

”Somna i soffan klockan nio!” För det är just det min plan är. Det är så skönt. Efter en tuff jobbvecka. Äta god mat, lite gott fredagssnacks och sen bara däcka i famnen på F medan han tittar på film eller spelar tv-spel. Det är risk att jag låter tråkig men jag tror detta är verkligheten för många en fredag. Eller hur är det för er?

På sin höjd kanske jag kan hålla mig vaken till kl. 22 idag, om jag har tur 😉

HAPPY FRIDAY!

Lite sådär fredagstrött men ändå glad att det är H.E.L.G!

Kommentera

