Tråkdag & konsten att leva sig in i tv-spel

Allmänt

En tråkdag är vad den här dagen har varit. Vi har inte haft någonting alls att göra. Supertråkigt. Vi har fått hitta på hela tiden. Och det har gått sådär.

Hittills har vi vattnat blommor (fem minuter), tvättat (haft tvättstugan i 3h), provkört nya audi A6 bara för att ha något att göra (30 min), åkt till Colorama för att titta på tapeter till sommarstugan, men det var stängt (15 min), ätit lunch (20 min), slösurfat (många minuter), läst bok (30 min). Ja, ni förstår dagens upplägg. Tragik.

Nu spelar jag Rayman på Playstation. Det går åt skogen! Jag får panik, jag har försökt spela samma bana tjugo ggr och jag döööör hela tiden! Gah! Det går mig på nerverna. Jag spelar än så länge bara demo-versionen. Tror inte jag ska köpa fullversionen, det kommer fresta för mycket på mina nerver… 😉

Bild från Raymans fanpage

Kommentera

