Dåligt bloggande & fullt upp

Allmänt

Ja, någon vidare bloggerska är jag inte nu… Jag vet inte vart dygnets timmar tar vägen. Det är svårt att hinna. Den här veckan har jag varit väldigt osocial bland sociala medier. Facebook, bloggar, min blogg och annat har fått stå till vika. Istället har det varit jobb och massa ärenden. Tandläkarbesök, läkarbesök, kiropraktorbesök och annat har kommit ivägen för jobbandet och då har jobbandet fått ske på kvällarna istället. Och så har jag hunnit vara i stallet som vanligt. Ja, så är det ibland.

Jag tänker ofta på att jag är lyckligt lottad som har ett sånt flexibelt jobb. Som tillåter ett tandläkarbesök. Som tillåter hemmajobb. Hur gör alla som jobbar fasta tider och inte kan komma ifrån under dagen? När går ni till tandläkaren? Tar ni semester?
Nu hoppas jag i alla fall kunna vara tillbaka ett tag 🙂

Kommentera

