Julkortspyssel & dagens outfit

Avkoppling, Mode, Pyssel, Saker jag gillar

En lugn söndag är snart till sin ända.

Igår var jag inne på Panduro och shoppade loss lite pyssel till julkort. Panduro är en av mina favoritaffärer, men inte F’s. Två minuter där inne klarade han, max. Sen gick han ut och satte sig på en bänk 😉

Idag har jag pysslat ihop julkorten. Jag blev nöjd! Jag gjorde det väldigt enkelt för mig, färdiga kort som bas och sen tejpade jag på lite färgad och mönstrad tejp med julmönster och klistrade på fina julhjärtan och skrev lite fint med svart penna. Jag köpte hälften vita kort och hälften pappersbruna. Det kanske är lite tidigt att göra julkort redan men jag ska ju inte skicka iväg dem ännu. Det känns skönt att de är klara eftersom vi har lite annat uppbokat flera helger framöver.

Mönstrad tejp

Korten

Här kommer också en dagens outfit. Kör relaxat idag med jeans från Please (så sköna och mjuka!), svart linne, svart tröja med puffärmar från Gina Tricot (gammal). När jag var ute hade jag låga tanfärgade stövletter från Din Sko. Ormmönstrat bälte i midjan.

Kommentera

