Jag vill så mycket & har så lite tid

Allmänt

Den senaste tiden har jag tänkt på massa saker jag vill göra:

Jag vill åka till Kalifornien.

Jag vill gå en målarkurs och komma igång med mitt målande igen.

Jag vill gå en spanskakurs och repetera skolspanskan. Jag vill kunna säga att ”ja, jag pratar spanska” och inte känna att jag ljuger.

Jag vill utveckla mig mer på jobbet och gå roliga kurser, t.ex. diplomerad copywriter.

Jag vill börja på yoga och bli sådär grymt vältränad.

Jag vill ta massa, dyra privatlektioner i ridningen så jag blir lika bra som många andra i gruppen.

Jag vill börja skriva på min bok igen. Få inspiration!

Jag önskar att dygnet hade flera timmar.

Vad vill ni som ni inte hinner just nu i ert liv?

Kommentera

