Dagens mellanmål & blev det här en matblogg?

Mat

Nej, det är ingen matblogg, även om det kan tänkas så med tanke på de senaste inläggen! Det är mer  så att jag hittat lite ny inspiration i köket, vilket är kul, och att jag även måste äta fler mellanmål för att tänka på att hålla igång min mage… Så här är dagens tips på gott mellanmål:

Hallonfil med krossade pepparkakor – juligt och gott 🙂

Efter lunch tänkte jag sätta igång med att baka lussebullar och julpynta lite. Egentligen är det förbjudet innan första advent, men vi är borta delar av nästa helg så då tänkte jag att det är okej med ett undantag… 🙂

Kommentera

