En söndag & inte så många knop

Allmänt, Avkoppling, Saker jag gillar, Vardagsbestyr

Soffan har varit min plats idag.

Där har jag tittat på ”Hart of Dixie” och ”så mycket bättre”.

Där har jag läst en deckare (”Den femte årstiden”/Måns Kallentoft).

Där har jag tagit min eftermiddags-powernap (pensionärsvarning, jag vet).

Där har jag ätit en lussebulle och druckit en kopp kaffe.

Där har jag legat i F´s knä och konstaterat att idag, då har vi inte gjort många knop.

 

(Men nu kom jag på att jag har faktiskt tränat styrka framför tvn i 30 minuter. Och duschat. Det är inte så tokigt ändå). 

Kommentera

