Disig tisdagsmorgon & jag är på jobbet

Allmänt, Jobb

Borde ta tag i massa saker, men skriver ett inlägg här istället. Igår hade jag en lugn dag, var glad och sa till och med till chefen att det är ganska lugnt nu, jag hinner göra en del proaktivt. Och sen igår kväll trillade en del mejl in, jag tänkte på massa saker i bilen hem som jag glömt att göra och nu sitter jag här och försöker strukturera upp dagen så att effektiviteten blir som högst.

Jag är dessutom supertrött så jag vet inte hur jag ska orka men det går ju på något sätt, det gör ju alltid det.

Dagens upplyftande saker har i alla fall varit julstämningen som börjat infinna sig; adventsljusstakar som ställts på timer och som lös mot mig när jag gick upp i morse. Och så bestod mitt smörgåspaket, som jag alltid tar med mig till jobbet och äter vid niotiden, av vörtbröd istället för vanligt bröd. Älskar julen! ❤

Ha en fin jobb-dag där ute! 🙂

Kommentera

