Känner mig lite konstig & vinterkräksjukan?!

Allmänt, Träning & hälsa

Mitt andra blogginlägg från jobbet idag och det beror nog på koncentrationssvårigheter. Jag har nedräkning tills jag får gå hem. Känner mig inte helt kry. Två av mina kollegor är däckade i vinterkräksjukan och just nu ber jag till gud, fast jag inte är troende, att jag inte drabbats. Känner att magen gör lite uppror men det kan bara vara för att man har kollegornas sjukdom i bakhuvudet och kroppen reagerar på det. Ja, så är det säkert.

Fingers crossed!

Kommentera

