Imorgon är den stora dagen & idag är det vinter i skåne

Allmänt

Idag – Igår – Imorgon.

Vintern har kommit till skåne. Tempot på motorvägen går långsamt (med all rätt). Jag har börjat med två par skor igen; vinterkängor när jag tar mig till och från jobbet och så finstövlar på jobbet. Den skånska kylan som biter sig fast i kinderna när vinden allt som oftast gör sitt till. Mysigt med vinter, men samtidigt jobbigt eftersom min restid påverkas ganska mycket per dag. Så lite trött är jag redan på den skånska vintern, efter två dagar… 😉

Igår var vi i Malmö och fick vara med om något helt fantastiskt! Avslutade kvällen med en ridlektion som för en gångs skull gick superbra 🙂

Och imorgon är det dagen D. Dagen då jag inte är någon ungdom längre. Som en kinesisk kollega mejlade till mig idag: ”To become thirty is a big day in a woman´s life. You will feel you will become more powerful!” Jag får hoppas på det!

2 reaktioner på ”Imorgon är den stora dagen & idag är det vinter i skåne

Kommentera

