Några dagars frånvaro & en chans att slappna av

Allmänt, Avkoppling, Kärlek<3, Personligt, Saker jag gillar

Jag har verkligen slappat de senaste dagarna.

Njutit av att fylla trettio. Vilat upp mig på SPA och fått mina fötter babylena i form av pedikyr. Jag har läst deckare och tittat i affärer med designprylar. Jag har fikat med en nyfunnen vän som snart kommer bli mamma. Jag har fått jättefina blombuketter från nära och kära och grattiskort från släkt och vänner ❤ Jag har legat i soffan och tittat på tv så länge så att jag känt att det har varit jobbigt att resa mig upp och hämta något. Jag har fått så fina födelsedagspresenter så jag nästan storknar. Jag har köpt första julklappen och tittat ut vad vi ska se i London nästa helg.

Här kommer en bildkavalkad!

// Födelsedagspresent från F – cerise kofta från Odd Molly // 10 röda rosor från min älskling // blombukett från jobbet // rosa rosor från mamma & pappa // en gris med ljus i från ERNST kollektion // min kofta kom från Spirit Stores // klockfodral från Marc by Marc Jacobs // Min fina klocka! // utsikt från mitt hotellrum i Båstad // fint överkast // de berömda spa-tofflorna //

 

IMG_9135 IMG_9136 IMG_9138 IMG_9141 IMG_9144 IMG_9145 IMG_9146 IMG_9148 IMG_9150 DSC_0864 DSC_0863 DSC_0861

 

 

En reaktion på ”Några dagars frånvaro & en chans att slappna av

Kommentera

