En down-dag & så var det med det

Allmänt

Idag har jag bara en sån där down-dag. Ni vet när man känner sig nere, saker går fel och man är sur och ledsen utan att veta varför. Jag är en väldigt ärlig person och sa till F direkt när jag kom hem att ”jag är på dåligt humör, bara så du vet”. ”Jaha, sa han, varför då då?”. ”Jag vet inte varför”, svarade jag då.

För jag vet inte varför. Det är inget som hänt, inget som jag behöver vara arg för. Inte ledsen för heller. Jag borde definitivt vara glad och positiv. Men det går bara inte idag. Allt känns bara piss.

En riktigt piss-dag helt enkelt.

Lika bra att starta jobbdatorn och ta en kvällstur i mejlen istälet, för det blir nog inte roligare ändå.

Kommentera

